Uzra mutlaka ama mutlaka yaptırın lütfen çok önemli bir test. Benim bebeğim 24. Haftada birden 2 hafta ileri gitmeyi başladı. Şeker yükşemesini yaptırdım şeker çıktı. 33. Haftadayım o günden beri diyet yapıyorum. Çok şükür insülin iğnesine gerek kalmadan diyetle halledebildim. Yoksa bebek fazla irileşiyo ve doğum sonrası konplikasyonları çok fazla. Şimdi bile 2 gün kaçırsam hemen bebek irileşiyo. Sonuna kadar diyetle devam etmem gerekicek. Ama bebekler için değer.