Asgasg Dün gece eşimle birlikte olduk sabah kalktığımda 3 kaşık kadar su geldi kokusuz renksiz meni mi amniyon sıvısı mı anlamadım korkuyorum böyle olan var mı ? Üstte olan bendim ayrıca 2 gün önce birlikte olmuştur 3 kaşık su gelmezmış gibi geliyo
Kahvemsi-05 Asgasg doktora yada acile gidin bir, burda birisi birşey der doğru çıkmayabilir en iyisi acil veyada doktor, ultrasonla kontrol ettikleri zaman belli olur zaten
zeynep_c Asgasg su gelmeye devam eder. tek seferde o kadar az olmazmış. yani sızıntı bile olsa sızmaya devam eder. devam etmiyorsa endişe etme. zaten suyun gelmiş olsa sancıların da bir süre sonra başlar diye biliyorum
Babyy_1 Asgasg Sıvı damla ya da kaşıkla gelen bir şey değil. Birden bardaktan boşalırcasina gelir ve durmaz korkmanıza gerek yok ama yine de aklım takildi diyorsanız doktora görünün
Guclu_anne Babyy_1 Malesef öyle değil. Kesede yırtılma üst tarflarinda olduğunda su sızma şeklinde azar azar geoiyormuş. İlk gebeliğimde 28. haftamda bende de suphelenilmisti. O zaman doktor demişti azar azar gelebilir diye
Paronayanne Asgasg kesinlikle ihmal etme doktora görün canım. Suyun gelme şekilleri var benimde birden patladı ve asla tutamadım her yer ıslandı . Sızma şeklinde olanları da görüyoruz