Kızlar oğlum 10 aylık ve kilosu 12 kilosu biraz fazla ama sağlığı yerinde acaba bu yüzden mi emeklemiyor yerde hareket falan yaptırıp destekliyorum ama istemiyor benim için sorun yok belkide emekleyerek yürüyecek ama çevre baskısından çok sıkıldım sürekli nedene emeklemiyo diye sorularla karşılaşıyorum bu durumu yaşayıp tavsiyesi olan var mı