Kuzenim yaptı memnun ama sanırım belden uyuşmamış doktor cimciklemis hissediyir müsün demiş oda evet demiş sonrasında direk uyudum diyor . Uyutmuşlar yani damardan ilaç yaptılar sanırım . Birde hastanede yanında bir kişi kalabiliyor sadece onun dışında ameliyatı kim yaptı bilmiyorum diyor .