Minnos_23 Merhaba kızlar, damlatınca hemen çizgi belli olmaya başladı. Ama ortasında bir çizgi silik var gibi testte bir bozukluk yoktur değil mi gebelik mıdır?
yasinannesi Minnos_23 baya var görünüyor hayırlı olsun inşallah. Ama istersen başka marka test de yap için rahat eder sonra kan verirsin şüphede kalmamış olursun
Minnos_23 neanladinyurdagull anlayıp anlayamamak değil ortasındaki silikten ötürü test bozuk olabilir mi diye tereddüt ettim çünkü beklemiyordum Amh düşüklüğü vardı bu ayı öylesine geçirmiştim regli olunca tekrar testler yapıp tedaviye başlayacaktım. Ama çok şükür rabbim nasip etti inşallah sağlıkla kucağıma almayıda nasip eder