Asmklc sizi çok iyi anlıyorum bunu linç eden bi kesim var ama çoğu kadın bence önce kız annesi olmak istiyor bende öyleydim hatta kız olduğuna emindim erkek çıkınca baya şaşırmıştım başka doktora daha sormuştum ama sonra birkaç güne oğluşum diye sevmeye başladım şu an doğurmak üzereyim 38. Haftama geldim hala erkek mi Allah kolaylık versin ya diyenler var eyvah yandın erkek diyenler var hepsine kulaklarımı kapatıyorum sonuçta ilk çocuğum sonradan insan cidden alışıyor eskiden hep kız elbiseleri kız çocuklarımı dikkatimi çekerdi şu an onlara hiç bakmıyorum bile sağlıkl doğsunlar da önemli olan o daha çok yeni tuhaf gelebilir ama emin olun en az 1 haftaya benimseyeceksiniz 💙