Bus0672 bu dediğiniz şikayetlerin aynısını yaşadım geçen hafta cuma gecesi ağır kramplar bebek rahime baski yapıp aşağıdan çıkacak gibi oluyordu kendini toplayıp canımı çok acıtıyordu gece 3 te başladı sabah 6 da kendimizi zor hastaneye attık muane ve nts sonrası doktor 3 günlük yatış istedi 3 gün boyunca serumlar ciğer geliştirici iki doz iğne ve 2 saatte bir ikili hap içerdiler 2 saatte bir nts derken çok şükür ikinci gün kesildi bu şikayetler fakat bu defa da kahve rengi şeklinde ufak kanama başladı tedbir amaçlı 1 gece daha uzattı doktor yatisimı dün sabah taburcu oldum akşama kadar evde iyiydim bu hafta yatarak dinlenmemi tuvalet ihtiyacı dışında kalkmamı söyledi bu sabaha karşı kasilmalarim ara ara başladı henüz gitmedim tekrar fakat artarsa dayanılmaz hale gelirse tekrar gidicez bakalım ne der bu defa