Merhaba kızlar 1 yaşında bir kızım doğum kontrol hapı ile korunuyordum ama son zamanlarda feci mide bulantısı yaptiği için içmeyi kestim spiral da baya Bi ağrı yapmıştı onuda 1 hafta tutup çıkarmıştım eşim normalde beni koruyordu ama istemeyerek içime boşaldı hemen kalkıp tuvalete gittim yıkandım ve 2 tane doğum kontrol hapı içtim biliyorum ki sonrasında içmek Bi işe yaramıyor sorum şu ki 6 nisanda adet oldum 9 da da bitti 28 de ilişkiye girdik tam adetim 1 hafta kala yani hamile kalırmıyım çünkü adetim 1 gündür gelmiyor lütfen cevaplarsanız çok sevinirim lütfen kırıcı olmayın