Esraaaas Kızlar 37 haftalığım gece birden belime ağrı girdi halada devam ediyor sadece belim çok ağrıyor kasılma falan yok ne zaman başlar
Nergislyssa Esraaaas kuzum bel ağrısıysa doğuma hazırlanıyor vücut , belden kasıklara düzenli bi şekilde girerse o zaman doğum belirtisi sen gene de kontrol et zamanını 🙏🏻
Esraaaas Nergislyssa sadece belde ağrı var şuanlık ilk gebeliğim haftası erken mi ya keşke bi 38 hafta olsaydım
Zeynooooooo Esraaaas ben 1 haftadan cokdur bel agrisi yasiyorum 38+5olduk hala bişey yok bence bel agrisi normal bu arada cinsiyyet erkekmi?
Esraaaas Zeynooooooo evet erkek kasılma falan da yok olsa hastaneye gideceğim ama bi geçiyor ağrı bi başlıyor
Zeynooooooo Esraaaas bende öyleyim bazen diyorumki nolur oğluşum bu kadar ağrı vericeksen aniden ver ve gel artık😂💙
Nergislyssa Esraaaas rica ederim 36 da doğsa bile kilosundan kurtaean birsürü bebiş var rabbim büyük kuşum içini ferah tut
Esraaaas Zeynooooooo hahahaha bende birazdaha bekle oğluşum diyorum bir iki hafta daha beklesin ilk gebeliğim ya anlamazsam diyorum sancıları 😂