burcuAy15 30 +4 olduk ama gece uykusu nedir unuttum sabaha karşı uyuyo akşam 7 gibi uyandığım oluyor kan değerlerinden dolayı olabilir mi birde 2 hafta önden gidiyor bebek 2 kilo olmuş erken doğumdan çok korkuyorum her an suyum gelicek gibi enfeksiyonum var çok fazla eğer tiksinen olmazsa görsel eklemek isterim benim gibi olanlar nolur aydınlatsın beni bu durumda olup erken doğum yapan varsa vende tedbir alıp hazırlıklarımı bitiricem🥺Nolur akıl verin
Cicek35 burcuAy15 bende 34.haftanin icindeyim.benimde bebek 2 hafta önden gidiyor ve gebeligin baasindan beri idrar yolu enfeksiyonum var.suan lokositim 21.yeni antibiyotik kullandim ama 21 cikiyor.uyku nedir 2 aydir unuttum ztn.yine siz sabaha karsida olsa uyuyormussunuz bende o da yok.resmen aylardir uykusuz yasiyorum.kalca agrisi ve wc ye gitmekten saatte bir kalkiyorum uyusam bile.
BirAskMasali1323 burcuAy15 Bende burdayım canım ben 15+4 haftalık gebeyim sık idrara uyanmaktan uykum kaçıyo ve ayrıca bugün ikili tarama sonucum çıktı o yüzden uyku tutmadı
susaMom_ burcuAy15 32. Haftadayım şuan adet sancisi gelmeden önce vücut bacak ağrınız olur ya öyle bir ağrım var hep tuvalete çıkıyorum yerimden kalkmak dönmek çok zor belim çok ağrıyor hamile yastığıyla gezsem bile artık ise yaramıyor bir de mide boğaz yanması beni mahvediyor 🥹
Ecelina2020 burcuAy15 benim de Allah’ın izni ile 30 olduk ama bende kafa dönmesine uyandım bı saat önce tansiyonm da 13/8di ilaç aldm parol umarm biraz iyi gelir kalça agrisi falan da oluyo ama sabaha kadar oraya kivran buraya kivran uyumaya calsydm bu kafa farklı bişey
Yamantosunannesi Ben de 31+5 im bebeğim de 2114 gr. Kalça ağrısı tuvalete kalkma derken bana da uyku haram oldu her gün aynı saatlerde uyanıyorum. Üstelik mide yanmasına kalktım ve şuan midem de bulanıyor. İçini ferah tut Allahın izniyle kucağımıza alırız inşallah..
burcuAy15 Yamantosunannesi dediğim gibi enfeksiyon çok korkutuyor keseyi delme ihtimali varmış her an suyum gelir diye korkmuyorum
Cicek35 burcuAy15 ikiside var.kasinti nadiren oluyor.onlar sikinti degil benim icin idare edebilirim ama bebege bise olurmu yada erken doguma sebep verirmi gibi kaygilarim oluyor.acikcasi su da cok icemiyorum.soylemesi herkese cok kolay geliyor ‘bol su ic’ diye ama yapamiyorum.ztn şiş oluyorsun en ufak yemek bilenyesen doluyor miden.suyu bile yarim bardak icsem doluyorum.onada on kere wc ye giduyorum ztn.o yuzden suylada ilgili problemim var yani
BirAskMasali1323 burcuAy15 yazdım aslında sıkıntımı sanırım kaçırmışsınız..Sık idrara çıkmaktan uykum kaçıyo ayriyeten ikili tarama sonucum çıkmış bugün onun stresindende uyku tutmadı
Rynryn Bende 33 hafta hamiş bende uyuyamıyorum enfeksiyon bnde de var of off erken doğum riskim var kasılmalarım vardı üstüne bi de bacak ağrısı eklendi kopıyo bacaklarım ne zor şey annelik rabbim yardımcımız olsun
karakayahavva00 Haftadan bildireyim bende her gece aynı saatlerde uyanıp 3-4 saat uyanık kalıyorum. Sağa sola dönmekten wcye gitmekten içim sıkıldı taşıyamıyorum kendimi. 1 aydır koltukta tek uyuyorum rahat etmek için 😅
meltemtugay burcuAy15 valla bilmem ki ama sende Allah’a şükür az daha sabret Allah’ın izniyle sağ salim sağlıklı bir şekilde Kucağımıza alırız
BirAskMasali1323 burcuAy15 ha pardon yanlış anladım kusura bakmayın..E-nabız da açıklanmış randevuma henüz var internetten karşılaştırdımda rakamlar normalin bi tık altında Genelde rakamın üstünde yani yüksek olunca bebekte sorun var demektşr benimki ise normalin altınds olduğu için aklıma takıldı buda sorunmudur bebrkte o yüzden
Laylalaylay Ben de 35 im , sırtım batıyor şu an resmen, çiş ve mide yanması da her gece var şimdi talcid aldım bi tane ağzıma 🥲
burcuAy15 Laylalaylay ben hiçbir ilaç veya takviye kullanmıyorum bir süre sonra midem almadı bıraktım