monaroza26 39 haftalık olduk. Çamaşırimin islakligina uyandım. Suyla vajinal akıntı yoğunlukta camasirim ıslanmış. Göbeğim kasılıyor sertleşiyor. Ne olduğunu anlayamadım yardımcı olur musunuz
Eda1254 monaroza26 suyun geldiğinds baya fazla oluyo yani küçük abdesten fazla ve bende öyle oldu suyum patladı bı ferahlık hissettim baya bı su boşaldı ama ağrın varsa doktora gitmelisin çünkü tehlikeye atmaya gelmez bebek
Yusragezer monaroza26 benimde öyle oluyordu ıslaklıkla uyandım bir iki gün akıntı sandım meğerse suyum geliyormuş aynı dediğin gibi karnım da sertleşmişti hastaneye gittim bebeğim kucağımda evime döndüm mümkünse hemen git hastaneye zaten testler yapacaklar suyun olup olmadığı anlaşılır
Yamantosunannesi Ayağa kalktığınızda bacaklarınızdan akacak kadar yoğun bir sıvı dökülmesi oluyor mu. Ve suyumun gelmesinin öncesinde benim kasıklarım çok ağrımıştı sancı da bir belirtisi
monaroza26 Yamantosunannesi yok öyle olmadı ama sürekli afedersiniz çişim var WC gidiyorum çıkıyorum hala var gibi bı baskı var mesanemin üstünde ağırlık var sanki
monaroza26 Eda1254 ağrım yok sanki o kadar. Baskı hissediyorum sürekli küçük abdestim var gibi. Perşembe randevum vardı onu bekleyeyim olmazsa
Eda1254 monaroza26 çok ağrınız olursa acile gidin bence haftaniz doğuma müsait yani 39 haftalikken doğuran var rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
monaroza26 Hastaneye gittim bir cm açılma var sancılarım sudan sonra başladı sabah 4ten beri çekiyorum