Ezgi1212
anladım canım randevuma daha var o yüzden sormak istedim endişelendiğim nokta Nt yani ense kalınlığı normalin altında normal 1,8 le 3 arası başlıyo benim 1,4 hani 3 ün üzeri down sendromlu kabul ediliyo ya benimkide normalin altında buda bi sorunmudur o yüzden sordum