Eda1254 Qqasiyeqq hemen hemen aynı haftalardayiz bende 22 oldum tetenoz aşı yaptırdım bugün bı ay sonra yine bı doz varmış sende unuttuysa yaptır kardeşim bide detaylı ultrason var bu haftalarda önemli oda
neslsah-1 Qqasiyeqq dpktoruna danısıp gaviscon kullanabilirsin mide problemim var sanki içimde yanardağ fokurduyo gibi oluyo bndede ondan başka bişey rhatlatmıyo beni bn doktoruma danıştım rahatsızlığımdanda bahsettm kullanabilirsin dedi sende danışarak kullan kullanacakdan canım 🤍
Dryfrmzz25 Qqasiyeqq aile hekimine başka şurup yazdırın bana ve diğer hamile arkadaşlarıma refcon şurup iyi geldi
Gggg-12 Qqasiyeqq yani bende öyle söylemiştim onun için bi kapağı doldurup yanıma alıyordum yandıkça içiyorum bi yudum bi yudum
Tugba9106 Ağzimda deyişik tadlar 2 aydan beri çekiyorum .yemek yemekten artik korkuyorum 😌 yesemde yemesemde bu sıkıntıyı yaşiyorum .hayirlisiyla düzelmesini bekliyorum 4.aya girdim 🤲🤲 .Rabbim yardimcimiz olsun
Qqasiyeqq Tugba9106 amin bacım amin biz 5. Ayı bitirdik elhamdülillah 😂 doktora gittim koruyucu ve rennie tablet verdi vallahii dünya varmış diyorm 😂😂
Tugba9106 Qqasiyeqq o koruyucu rennie tablet banada verdi naneli şeker gibi midemi alt üst etmişti ozamanlarda ağzimin içi baya baya ekşime vardı .şükür azaldı . Tatlı yemiyorum büyük bi düşman o tatlılar . Baharat domates de tüketmiyorum . 14 haftaya girdik geçer inşallah bu dönemler 😌🤲💫..