Bende rennie duo kullanıyorum geçen ay doktoruma çok yanıyo midem ilacı mı değiştirsek dedim doktorum ne kadar içtiğimi sordu ölçü olarak bende günde 1 kaşık dedim senin şuan mide yanması yaşadığında 2 kaşık içmen gerek haftan ilerledi demişti çünkü ben ikinci aydan beri içiyorum ilk başta bir kaşık yetiyordu, ben de nolur nolmaz diye 1 kaşıkla devam ettim. Şuan 30. Haftanın içindeyim ve dediği gibi mide yanmam olduğunda 2 kaşık ve günde max 2 defa (toplam 4 kaşık) olacak şekilde içince geçiyor ama genelde günde bir kere 2 kaşık içmem yeterli oluyor. Bu arada düzensiz beslenme ve az su içmekle de alakası varmış mide yanmasının bilginize..