MihribanErdem Merhaba kızlar. Bu akşam karnımın üst kısmında tam göğüs ile birleşme yerinde geçmeyen bir acı var. Derisi acıyor resmen. Sütyen de takmadım bugün. Sizlerde olan oldu mu? Ne yaptınız geçiyor mu sonrasında?
NerminAyla MihribanErdem o acı hamileliğimin en büyük sıkıntısı. Derisi acıyor dediğiniz gibi bir de ayriyeten kaburga ağrısı beni mahvediyor. Deri genişlediği içindir demişti doktor. Ben hiç çözüm bulamadım valla hâlâ aynıyım. Kaburgaların tam altındaki ağrıya da baskıdandır dediler öyle geçinip gidiyoruz
EmirVS MihribanErdem yaa bu aralar bende de olmaya başladı. Sütyen batıyor, sürtüyor falan diye düşünüyordum ama alakası yok takmayınca da geçmiyor anlamadim gitti
Nurglsari MihribanErdem benimde aynısı olmuştu doktorum karnının üstüne eğilme dedi dikkat edince hafiflesi
MihribanErdem NerminAyla evet evet resmen deri acısı 😞 demek çözümü yok çekeceğiz gece uyuyamadım şimdi bile acıyor
Kubradagdevren EmirVS hele birde öksürünce hapşırınca yanıyor sanki felaket ötesi ya şurada doğurdum doğrucam daha alışamadım bir türlü 😂
MihribanErdem EmirVS ben de sütyen ile alakalı sandım emzirme sütyeni takmamı falan söylediler etrafımda ama hiç takmasam bile var