Eda1254 Merhaba Buara sürekli duyuyorum anneler ilk cocugum erkekti normal doğum yaptım zorlandım baya beş yaşında oğlum şimdi rabbim nasip ederse kızım olucak zor olurmu ikinci doğum daha zor olur ilkinden diye bişey duydum sizce dogrumu
Miskinim Eda1254 kayınvalidemden annemden etrafımdakilerden duyduğum kadarıyla eğer peşpeşe ise kolay olur ama arada yaş farkı olumca ilkmiş gibi zor oluyor diye. Ama rabbim bilir meryem ana otu kullan doğum sancıların başlayınca rabbim kolay kılsın inşallah
Emosss51 Eda1254 ilk kızım zor olmuştu . Sonuçta ilk diye zordu . İkinci kızım çok kolay doğmuştu sancıyı evde çektim hastaneye gittiğimde 9 cm acilmam vardı ve dayanilmayacak sancı değildi. 10 gün önce oğlumu doğurdum buda zor oldu . Boynuna kordon dolanmış herhalde ondan zor çıktı
Sosisligunlerr Miskinim hiç alakası yok canım çünkü görümcem normal doğum yaptı 3 gün çekti içine balon falan yerleştirdiler kazara hemen hamile kaldı 13 ay sonra tekrar doğum yaptı yine 3 gün boyunca çekti oda şey ha kalıplı uzun boylu hani şey deriz ya bir ikinmada çıkarır diye öyle ama işte yapı meselesi ve bebek iriliği ile alakalı bence ☺️
Eda1254 Hilallaylizz oğlumda çok zorlandım ilk diye dediler ama şimdide ikinci de zorlanan kişiler var çözemedim korksammi anlamadım daha kötüsü olurmu bilmiyorum
Hilallaylizz Eda1254 Allah yardımcın olsun korksakta korkmazsakta çıkacak ordan 😂benim de ilk doğum olacak cok korkuyorum ama yapacak da bisey yok geri dönüşü olmayan yoldayız rabbim yardım etsin ama annem hep kız bebeğin doğumu kolay olur derdi 🤷🏼♀️
Eda1254 Hilallaylizz kiz benim annemda iki oglandan sonra beni doğurmuş kadının halı kalmamış ama dediğin doğru istesekte çıkacak istemesekte kız erken gelir derler de bakalım rabbim sağlıcakla kucağımiza almayı nasip etsin ♥️
Eda1254 Emosss51 rabbim uzun ömür versin size bağışlasın doğum sürpriz paket gibi her an her şey olabilir işte doğumda yanlız olucam sadece eşim olucak oyüzden biraz korkum da
Lavanta01 Emosss51 sağlıkla büyüsün inşallah, sancılar hangi sürede bir olunca gittiniz doktora? Kordon dolanması için bişey dediler mi niye erken gelmediniz gibisinden , evde sancı çekince kontrolde gecikme olduğundan dolayı mı böyle bişey oldu acaba
alyaacarli Eda1254 Ben de normal doğum yaptım, 1.de tamamen doğal doğum istedim ama sancılar gerçekten zordu. 2.de aynı sancıyı çekmek istemedim ve epidural normal doğum(prenses doğum) yaptım. Asla ne bir sancı ne bir ağrı hissetmedim. Bilseydim 1.yi de böyle doğururdum 🙈
Eda1254 Lavanta01 hayır o başka bi şey epidural belden iğne yani sancı cekmiyosunuz prenses doğum diye geçer suni sancı başka o bebeğin gelmesi için yani kasılmaları tetikler serum olarak damarlara veriyolar vucudunuzda sancı dolaşıyo yakan bı sancı