hlalclky1 benimki geçmeyen karın ve bel ağrısıydı ama ve ayaklarım felan üşüyordu bende doğum başlıyor artk sandım çünkü kasılmalarımda vardı bekledim artk sancılarım düzenli olmaya başlıcak diye ama aradan bir gün geçti düzenli sancım olmadı sürekli olan bi ağrım vardı kendimi kötü hissetmeye başlamıştım bebeğin hareketlerini de az hissediyordum ondan acile gittim artk