_Annemmm4 Son haftalarda göbeğiniz aşağıya düşmüşse yakın zamanda doğacak diyolar kızlar ben son haftalardayım ama öyle bir durum yok kişiden kişiye değiştiğini düşünüyorum sizcede öyle değilmi herkez mi bu durumu yaşıyo acaba??
Gozde-38 _Annemmm4 göbek düşmesi bebeğin doğum kanalına girmesine bağlıdır. Doktorunuz söyler hangi pozisyonda olduğunu bebegin
YeniGelinMeselesi _Annemmm4 şuan. 32 haftalığım tam ve bebeğim doğum pozisyonunu almış başı rahim ağzına baskı yapıyor göbeğim düştü resmen gözle de belli oluyor öncesinde hep mide tarafım şiş duruyordu zor nefes alıyordum şimdiyse hep aşağı baskı var çatı ağrısı fena vuruyor tabii nefes almalarımda kolaylaştı dün akşamdan beri daha net fark ettim bunları umarım doğumum zamanında olur ne diyeyim🥲🌸
Fatmac _Annemmm4 35 haftalığım annem geçen bana da öyle dedi karnın düşmüş diye. Bakalım ne zaman gelecek 🥹
1zehrs Ben 32 haftalık doğurdum ilk bebeğimi kaynanam bana göbeğin aşağıya düşmüş 2 güne doğurursun dedi bende anne daha 2 ay var daha çok iner çıkar dedim 2 güne doğurdum sonra😂
NerminAyla Fatmac karnınız düşünce ağrılarını artmış mıydı ya da başka ne belirtileriniz oldu acaba? Ben de aşağı inmiş gibi görüyorum, ağrılarım arttı, başka belirtim yok.
Fatmac NerminAyla benim acı eşiğim yüksek galiba biraz adet ağrım da çok olmazdı. Ama aşağıda hassasiyet kasık ağrım var ama öyle aman aman değil doğuracak kadar değil ☺️ ben sadece oturduğum yerden kalkamıyorum bacaklarım hiç tutmuyor bunda daha çok zorlanıyorum