Kbractn merhaba, ilk doğumumda bantı 2 gün sonra söktüler, sonrasında bebeğim kuvöze girince doğumdan 4 gün sonra duş alabildim eve gidemedim çünkü. Bant falan yapmadılar tekrar duymadım da hiç banyo bandı diye bişey 🙂 ama bana orası sürekli kuru olmalı, çok terlersen havlu koy demişti, duş için sıkıntı olmadığını söyledi. Bende çocuğun ağız mendillerinden belirledim bi kaç tane değiştirerek onları koydum hep yaza denk gelmişti zaten doğum çok terliyodum 🤗