Leyli_gul Kızlar böyle karnım üst kısmı şişiyor sanki çok yemek yemişim de baskı varmış gibi her an ağzıma bişey gelecekmiş gibiyim uyuyamıyorum bu yüzden gaz çıkartamıyorum sizdede var mı be uyguluyorsunuz
Fatoss-16 Leyli_gul yastığını yükselt yada reflü yastigiyla yatabilirsin geç saatlerde yemek yeme 😄 bende sağıma soluma donemiyorum zor çok zor🤣
Fatoss-16 Leyli_gul Leyli_gul 30. Haftamdayim eşim den bazen destek alıyorum eşim guluyo ne hale soktuk seni diye😄 sinirlerim bozuluyo ama Allah’tan ben kilo almadım fazla sadeec göbeğim var ondan sanırım bel ağrısı oluyo bende göbeğim baya çıktı ama🤣
Fundahakanb Leyli_gul şuruplar hiç İşe yaramsdı rennie tablet yazdırdım doktora şurup işe yaramıyor dedim .şuan alınca tableti daha rahatım şükür . Günlükte maden suyu içebilirsin hem kramplara cok iyi geliyor
Leyli_gul Fatoss-16 Ay benim daha karnım yok bile kız ona rağmen böyleyim büyüse ne olacak Allah bilir 😂
Fatoss-16 Leyli_gul bu arada gaviskon şurup vermisti drum yinede sor druna öyle alıp kullanabilirisn maden suyuda iyi geliyo
neslsah-1 Leyli_gul bndede var aynı sorun birden şişiyo karnım sanki 15 haftalık değilde 30 haftalık gebe gibi oluyorum oda bu hafta olmaya başladı nedense
Leyli_gul Fundahakanb doktorum şurup yazmadı o zamanlar bulantı. Vardı gerçi böyle şikayetim yoktu soda içiyorum geçiyor gibi oluyor tekrar geliyor ya hamilelik değişik bir süreç çok istiyordum vallahi bu kadar zor olacağı aklıma gelmemişti
Leyli_gul neslsah-1 siz kaç haftalıksınız ben ilaçta içiyorum mide bulantısı için felan ama o bile kesmiyor artık normalde kesiyordu uyutuyordu ama nafile
neslsah-1 Leyli_gul 6. Haftadan 13.haftaya kadar bulantı mide yanması yaşadım çok önemsemedim ilk hafif başladı ilaç yazdırmadım sonra şiddeti artınca yazdırdım ama 2 gün sonra hafifledi kullanmak istemedim çok kötü etmediği için
Fatoss-16 neslsah-1 2. Trimester da hafifledi mide yanmam mide bulantılarım geçti şimdi 7 buçuk aylık hamileyim mide yanmam yine başladım bulantım çok şükür yok ama baya agirlastim
Brna16 5+5 deyim bende de aynı şey var. Şişkinlik, sık idrara çıkma. Devamlı su içme isteği. Şişkinlik ne zaman geçecek acaba. Midem bile şiş
Fatoss-16 Brna16 geçmeyecek daha da artacak malesef😄sırf bu yüzden içmem gereken suyu bile içemiyorum hazımsızlık Tan dolayı şahsen benim öyle midem ve göbeğim şiş kız bebek bekliyorum bazılarının sadece gobegi cikiyo
FATMA0334 Leyli_gul benimde öyleydi doktor gaviscon şurup ve ağızda eriyen hap verdi geçti şükür şimdi