Ebrarturan bende eminim 35 haftaya girdim bu güm, 4 haftadır var doktora her seferinde söylüyorum suyuna vs bakıyor bebek gayet iyi akan çiş değil enfeksiyon değil ama bebeğin suyu da değilmiş, henüz çözemedik doktor altına kaçırıyorsundur demişti ama değilmiş o da terlediğimi düşünmeye başladım ben de