Kızlar yarın sezeryan ile doğum yapacağım 5 gündür gribim hapşırık burun akıntım flan geçti ama geniz akıntım boğaz ağrım geçmedi sizce sıkıntı olur mu sezeryana yada bebeğe bulaşır mı var mi bnim gibi olan? Bu arada aslında boğazim da geçmişti ama bugün yine agrımaya başladı anlayamadım niye böyle olduğunu