Rabia_dgn Kızlar selam 🫡 38+1 olduk ve bu bebek sürekli sağ tarafıma tekme atıyorr yaşayan var mı nedendirr acaba hiç diğer yerlere gitmiyorr 😂
Julide92 Rabia_dgn ayaklar oradadır artık kıpırdayacak yeri yoktur 😂benimde hep göğsümün altında ayaklar göbek deliği de de eller direkler 😂 tekme pek yok sadece dönüşler var
Fatoss-16 Rabia_dgn ben baştan beri ilk hareketlerini sol da hissettim sol tarafıma tekme atiyo benimki de
Fundahakanb Rabia_dgn benim de 37+2 biz de sürekli sağdayız kafa aşağıda bacak sağda . Ordan ayağını sallıyor inanın dışardan görüyorum . İlk gebeliğimde görmüyordum hiç Bu değişik bişi
haticeguneess Bende öyle neden bilmiyorum hep sağ tarafımda hissediyorum ve hep sağ tarafıma toplanıyor 🥰 37 haftalık hamileyim Normal bir durum sanırım :)
Rabia_dgn haticeguneess Bende öyle işte hiç sol tarafımda tekme veya başka bi uzvunu hissettiğimi hatırlamıyorum bile 😂😂
Rabia_dgn Fundahakanb Ayy evet yaa resmen kücücük ayağı çıkacak gibi dayıyor bazenn içim bi tuhaf oluyorr 🥹🥹😂😂