Hulo2105 ebruus bende 21. Haftada uçağa bindim görevliler cihazın radyasyon yaymadığını söyledi. Çantamızı koyduğumuz xrayde radyasyon varmış
Elifinannesi33 ebruus sakıncalı değil kaldıki geçilmek zorunda güvenlik açısından. Kapılardan geçikenlerin hiçbir zararı yok
Arelmom_ ebruus ne kadar zararlı değil deselerde ben geçmedim görevlilere sıkıntı çıkarmamak adına çanta herşeyimi valizime koymuştum eşimde yanımda olunca ihtiyaç duymadım ayakkabıları çıkartıp cihaza veriypsunuz siz galoş giyiyosunuz geçerkende cihazı kapatıp elleriyle arıyorlar sağolsunlar hiç zorluk çıkarmadılar çocuklar bebeklerde aslında o makinaların içinden geçiyor ama ne bilim ben geçmek istemedim sağolsun anlayışlı insanlardı saygı duydular
myavocado ebruus sakıncası noktasında net bir bilgim yok ama eğer içinize sinmeyecekse geçmek istemezseniz, durumunuzu belirtirseniz ayakkabılarınızı çıkarır xraye verirsiniz, sizin üstünüzü kadın görevli el ile arar.