Esragok7 illadin vermişti Dr ama gerek duydukça dedi çok rahatlattı beni sonra araştırdığımda çok fazla kullanılmaması gerektiğini okudum bıraktım zaten geçici rahatlama oluyodu tuz lambası kullandım hava nemlendiricisi zaten yazmışlar burda da 4. Ayında rahatladim bende aşırı öksürük te vardı alerjik astimla beraber burun tıkanıklığı 7. Haftamdayken başladı 4. Ayima kadar