gizemlianne Kızlar selam 34hafta 5 günlük gebeyim ama cok korkularım var dogumda vişey olursa cok kan kaybedersem ya bişey varsa doktor bilmiyosa gibi kuruntu yapıyorum benim gibi olan varmı bide kansızlıgım var keçiboynuzu özü içiyorum ama cook halsizim bitkinim nefes darlıgım var yani her hamilemi böyle bitek ben mi böyleyim
Zeyzeyyet gizemlianne yok yok geneli boyle bence.hele zaman yaklastikca insan normal dusunemiyo.hep bir kotuye yorma hep bir olumsuzluk geciyo insanin kafasindan.