annelik_4 Kızlar çevremde bir kaç kişi 36.haftadan itibaren zeytinyağı veya hindistan cevizi yağıyla göğüs ucunu nemlendir diyor catlamasin diye aranızda da yapan oldu mu iyi geliyor mu şimdi başlasam erken mi
KurabiyeninAnnesi123 annelik_4 göğüs pedine sür göğsüne koy nemli tutar canm kizimda yapmdm perişan oldum bu hamileligimde yapicm
Tazeannebirsi Ben lansioh gögüs krrmini aldım 36dan sonra kullanmaya başlıycam. Hem doğumu tetikliyormuş hem de yara olmasını engelliyomuş