-2024 Çok haklısın gerçekten. İnsan o esnada destekci birini arıyor ama maalesef almıyolar. Sancı esnasinda zaten nst de en nefret ettiğim. Bence sancı geldiğinde hareket etmek istiyorsun. Benimde ikinci gebelik korku var ne yalan söyleyeyim. İlk gebeligimde 1-2 saat suni sanci cektim ayriyeten nst bebegin basi gozukunce doktorlar doguma almak için tekerlekli sandalye getirdiler binmedim yuruyerek gitmek istedim. Umarim sapa sağlam az sancisız bir sekilde bebekte bizde sağlıklı bir sekilde atlatiriz bu durumu. Dogum hikayelerini anlatanlara suanda cok özeniyorum. Hem korkuyorum hem dogurmak istiyorum artik 😅