Seher5 Merhaba hanımlar. 16 haftalık gebeyim kasık ve karın ağrısı normal mi. Rahimde oluşan zonklama tarzı ağrı ve geçiyor sonra. Bunlar normal mi?
Kumrusu Dünden beri aynı durumu yaşıyorum çok tedirgin etti bu durum beni :( dün doktorum krampların başlayabilir demişti dün geceden kasık ağrısı çekiyorum umarım kötü bir şey yoktur