FatoRamo merhaba annelerimiz bugün benim rahim filmim çekildi tüplerim açıkmi değil mi diye çocuk tedavisi görüyorum şimdi ağrım var karnimda ağrı kesici içsem birşey olur mu dokturum içip içmeme konusunda birşey demedi
myavocado FatoRamo bana doktor ağrın olursa içebilirsin demişti içmiştim, hatta çekimden yarım saat önce de ağrı kesici içip gel demişti. Ama ben anestezisiz olmustumz anestezili mi oldunuz siz belki o zaman farklı nkr durum oluyordur.
Eminesebile FatoRamo geçmiş olsun canım bende çekilmiştim ağrın olursa parol demişti doktor ama sen gene bi sağlık ocağı hemşire varsa yakınında sor. İnşallah istediğin hayırlısı ile olur. Ben rahim filmi sonrası ay hamile olduğumu öğrendim 🫶
fnga FatoRamo aslında doktorun bilgi vermesi gerekirdi. çünkü ağrı oluyor. Ben parol kullanmıştım birde dr bir ilaç yazmıştı sanırım enfeksiyon olmasın diye onuda 1 hafta kullanmıştım. Bu arada sanırım bende rahim filminden sonra hamile kaldım 🙈 şimdi 10 haftalık hamileyim 💫💐
glycnkrt FatoRamo adet bittikten 3. günüü çektirdim hemen 15 gün içinde hamile kaldım. hafif tıkalı tüpüm vardı. anestezi olmadan çektirmiştim filmi. ağrı kesici içebilirsiniz tabi bana öyle demişlerdi.
FatoRamo Eminesebile şuan sağlık ocağı kapalı olur doktorlar falan inşallah bende hamile olurum diğer aya ❤️🤲
myavocado FatoRamo ay o zaman bilmiyorum, belki anestezi alındığında ağrı kesici için farklı bir şey vardır. Uzamn birine danişmadan almayın ne olur ne olmaz.
FatoRamo fnga banada verdi ilac enfeksiyon için tıkalıymıs doktor açtığını söyledi.inşallah diğer ay bende kalırım Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip estin 🤲❤️🪻
FatoRamo glycnkrt tıkanıklık vardı açmış doktor öyle dedi adetim bitti pazar günü sali günü yani bugün rahim filmi çekildim tıkanmış açtı doktor hafif kanamamda var ağrıda var inşallah diğer ay bende hamile kalırım Allah’ın izniylele
Yakamoz20 FatoRamo merhaba canım nerede çektirdin filmi ve memnun musun ayrıca nasıl açtı tıkanıklığı çok zor oldu mu
mom28_ FatoRamo anestezi aldığınız için bisey diyemem ben normal cekildim 1 2 gün kanamam oldu agrın olursa agrı kesici iç dedi olmadı şükür inşallah sizinde geçer
glycnkrt Beyzaanr oraya sadece randevu aldım. adet bitimini takip eden 3. gün gidiceksin. orada sadece film çekiliyor. öncesinde muayene yok. benide kadın doğum doktoru yönlendirdi. aradım zaten onlar soruyorlar adet bitimin hangi gün diye tabi hepsi soruyor mu bilmiyorum. benim gittiğim sormuştu. İstanbul’da