Keyfi bagimliliginiz yuzunden belkide o cocuklar bebekler omur boyu sakat yasayacak, omur boyu astım hastasi olup nefes almakta gucluk cekecek. Neymis hanfendiler icmeyince stres oluyorlarmis. Biraz akil biraz mantık biraz merhamet. 20 yildir iciyordum hamilelik dusundugum an biraktim. İlk gebeligimde de birakmistim. Ben icmezsem ölmem biraz stres olurum en fazla 1 ay sonra o da gecer. Ama icersem o bebek ölebilir ya da bin türlü sıkıntı ihtimali…! Allah hepinize kolaylik versin. Güçlü kararli olun siz annesiniz. Annelik ömür boyu sorumluluk