Aysnr08 Merhaba anneler 23+3 hamileyim karnıma ağrı girdi adet ağrısı değilde içi ağrıyor sanki bu haftalar da böyle ağrısı olan var mı?
Yagmurerol Aysnr08 bende 23+3 üm karın ağrım yok ama sırt ve bel ağrım var. Bide yeniden bulantim basladi 😞 Agriniz cok ciddi rahatsiz ediyorsa yinede bi doktorunuza danisin isterseniz iciniz rahatlasin