anka01 2.5 ay önce verdiğim trambofoli testimin sonucu acıklandı heterozigot varyant yazıyor birtanesinde buda kan pıhtılaşması demekmiş bunun için hamile kalamıyorum kan pıhtılaşması ile ilgili bir tedavi uygulayan varmı doğal yolla neler yaptınız bana da yardımcı olabilir misiniz lütfen 🙏🏻
minnosbirkiz anka01 kan pıhtılaşması hamile kalmaya engel değil, tek bir geniniz bu şekildeyse içiniz rahat olsun, hamile kaldığınızdada kan sulandırıcı hap ve iğne ile devam ediyorsunuz, benim 2 genim problemliydi, keseyi görür görmez iğneye ve hapa başladık
1palyaco anka01 bu yüzden hamile kalamıyor değilsiniz . Benimde iki genimde heterozigot çıkmıştı . Hamile kaldım , kaldıktan sonra iğne ve hapa başlattı doktorum .
E_Duha anka01 hamile kalmaya engel değil ama bebek gelişemiyor ve düşükle sonuçlanıyor 1 kürtaj 2 düşüğüm var 2. Düşükte genetikte kan verdim 3. Hamileliğimi anlamadım cünkü 2. Düşükten 2 ay sonra kaldım hatta ilaca gec başladığım için doktora gittiğimde kanama alanı oluşmuş dedi kannsulandırıcı başladı ama olmadı yine düşük oldu suan 4. Ye hamileyim bu sefer herseyimi kontrol altında tutum yumurtlmadan sonra test yapıyordum pozitf gördüğüm gibi kan sulandırıcılarıma başladım çok şükür suan 15+4 üm hersey güzel gidiyor korkma bende basta çok korktum hep böylemi olcak diye ama çaresi var çok şükür oksapar ve corasprin kullanıyorum yeterki zamanında öğren ki ilaça başlasınn doktorun.
_Atasoy anka01 geçmiş olsun 😔 benim aynı durum olduğum yeni öğrendik ve hamile kalmaya engel değil asla ben hap kullanıyorum kan sulandırıcı ve gebeliğin 1 buçuk ayında öğrendiğimiz için geç başladık hayırlısı taktir allahtan keşke böyle şeyler hiç bir hamile kadında çıkmazsa hamilelik zor zaten ekstra böyle hastalık çıkınca moral bozukluğu oluyor yine de taktir allahtan hamiliğine engel olucak bişey değil ben gibi çok kadınımız da bu durum var canım
anka01 minnosbirkiz 1palyaco ama doktorum ilk yaptığım düşüğü bu sebeple yapmış olabileceğimi söyledi ve şuan da riskli gruba girersin dedi siz nasıl tedavi gördünüz pıhtı ile ilgili
E_Duha anka01 evet düşüklere sebep çünkü plasentada kan dolaşım bozukluğu olusturduğu için ama hamile kalmanıza engel değildir. Zamanında öğrenip ilaç başlanırsa bi sorun olmaz merak etmeyin
Kubradagdevren anka01 iğne ve kan sulandırıcı ilaç başlatıldığı için riskli gruba giriliyor zaten 5. Haftadan beri oksapar iğne ve coraspin kullanıyorum 5 düşüğüm 1 boş gebeliğim var geçen iğne yazdırmak için doktora test sonucunu götürdüm pıhtılaşma veya herhangi bir sorun yok önlem amaçlı başlatılmış dedi 35. Haftaya kadar kullanmam gerektiğini söyledi sizde kan pıhtılaşma sorunu varsa bir sonraki hamileliğiniz de iğne ve ilaç tedavisine başlatırlar
1palyaco anka01 bi tedavi görmedim . Gebelik düşünmeden önce doktora gittim sonuçları gösterdim genetik sonuçlarını. Hamilelik öncesinde tedbir almayı veya tedavi gerektiren durum yok hamile kalınca iğne ile hapa başlarız dedi . Öyle de yaptık. Belki genden gene fark eder sizin heterozigot çıkan geniniz bende normal çıkmış olabilir . Hangi değer de heterozigot yazıyor ?
Derya4701 anka01 benimde pihtilasmam var 3 düşüğüm oldu sonrasinda öğrendim pihlasma olduğunu şuan ki gebeliğimi 3 haftalıkken öğrendik hemen doktora gittik iğne ilaç falan yazdi doktor oksapar corasprin progestan falan devamlı kullanıyorum çok şükür 16 bitmek üzere o yüzden erkenden fark etmek önemli bide hamile kalana kadar günde yarım limonu yarım bardak suya sıkıp iç oda ise yariyormus sürekli yapılırsa ama tabiki gebelikte iğne ve ilac
Minikgebe anka01 kan pıhtılaşması gebelik için bir engel değil, gebeliğin sağlıklı sürmesine engel. Fakat daha vahimi tedavi için bitkisel, koca karı hurafesi yöntemlere başvurmak. Lütfen olacak bebeğinizin hayatını riske etmeyin uzman doktorunuz ne diyorsa ona uyun🫶🏻
Yasemincee26 anka01 benimde bir genim heterozigot şuan hamileyim ve kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum. Ama bu demek değil ki hamile kalmaya engel. Sadece hamile kaldığınız zaman hemen iğneye hapa başlanır ama hamileliğe engel değil