Momyycik Annelikmghb aynısını yasamıstım doktorumu aradıgımda hemen hastaneye gel dedi progestan iğne yapıp hapa baslattı suan 10.3 deyiz sukur iyiyiz aksatmadan doktorunuza danısın yada acile gidin bu durum bazen yerlesme ile ilgili bazen de dusuk tehtidi maalesef 💐
nazligiz Annelikmghb aynı bende de oldu haftası da aynı doktor progestan hap vermişti kullandım bol dinlenmen gerek bir de bol su şimdi 10. Haftadayım çok şükür sıkıntı yok
M-Urass_Mom Annelikmghb 18. Haftamda 3 gün öyle azar azar kanadı ve doktorum bir sorun olmaz demişti. Ama erken haftalarda ben bir korkar koşa koşa doktora giderdim. Mutlaka gidin siz de 💕
Busraakinci Annelikmghb bendede oldu canım o zamanlarda progestana başlattı 8+2 yiz şuan bi sorun yok normal demişti doktorda içini ferah tut
Havvabektas Bende 5 haftalık aynı pembe akıntı var o da sadece idrar sonrası peçete silerken görünüyor bende korktum dün oldu bugün doktora gittim normal dedi yerleşme kanaması dedi ama tedbir olarak progestan ilaç verdi sabah akşam ve bol istirahat
glycnkrt Havvabektas konudan bağımsız betanız kaç çıktı. ben 5+5 im ilk doktor kontrolüme yarın gidiceğim. yeni öğrendim çünkü.
Annelikmghb Havvabektas bugün muayene oldum icerde biraz kanaman var dedi ama pembe akinti sadece dün aksam gördüm progestan verdi sizce kanama çoğalirmi
Havvabektas Bende çok korktum çünkü daha önce bi kaybım var fakat o zaman 9 haftalık kalbi durmuştu akıntım kanamam olmamıştı doğal olarak tedirgin oldum doktor korkacak bişey yok dedi ilaç verdi bol su ve istirahat
glycnkrt Annelikmghb geçmiş olsun. görümcemde vuruldu doğuma kadar. korkma bişey olmayacak. sen uzan dinlen bol bol sakın kendini Allahın izniyle bişey olmayacak🤲
Momyycik Annelikmghb aynı şekildeydim bende gittiğimde kanama alanım vardı ama sükürler olsun gecti hep dinlenin yemek yemeğe tuvalete kalkın sadece kimse cocugunuzdan onemli değil inşallah saglıkla alırsınız kucagınıza
Annelikmghb Kızlar 15 gun sonra tekrar gidicem kalp atışı icin bol dinlenme onerdi ev işi ve iliski kesinlikle yasak dedi insallah bebegim benimle kalır adak adadim Rabbim bilir bu tehlikeli zamanlar hemen gecsin gebeligimin keyfini yasamak istiyorum