Symnr166 Az kaldı kızlar nasıl hissediyorsunuz? Bizim bugün randevumuz vardı. Kilomuz 1,829du Baş aşağı pozisyon almışız yani doğum pozisyonunda, doktor artık dönmez sanmıyorum dedi kafası büyüdüğü için döndüremeyebilir dedi. Sizler nasılsınız nasıl gidiyor?
birmucize1 Symnr166 benimde 13unde muayenem. Kac kilo olduk bilmiyorum 🥺 ama artik zorlaniyorum uyurken yatarken kalkarken lavaboya otururken. İleriki haftalarda bizi neler bekliyor acaba simdiden boyle zorlaniyorsam hareketler iyice kisitlandiysa bundan sonrais nasil gecicek acaba 🤤
1palyaco Symnr166 kilosu maşallah çok iyi 🥰 bende 31haftalığım . Ama en son 28de gitmiştim 1250gramdı. Pazartesi tekrar randevum var merak içinde bekliyorum 😍
Hlimee Symnr166 32 haftalığız bugün doktora gittik 2 kg Baş aşağı dönmüş benim bebiş de Ağırlaşmaya başladık İlk Nst girdik 2 hafta sonra tekrar gel dedi doktor . Zaman geliyor valla 🫣
Kubradagdevren Symnr166 dönüyor aşko ya daha 2 gün önce acilden girdim kontrolde makat gelişli dedi bugun de normal rutin kontrolüm vardı baş gelişli dedi 33. Haftadayım 30dan beri dönüp duruyor sürekli
Symnr166 birmucize1 benide zorluyor bazı noktalarda. Özellikle uyuduğumda bütün yorgunluk çökmüş oluyor üstüme sanki, tuvalete kalkarken geberiyorum yere basarken 🥹😅 Yürüyünce falan kasılmam oluyor bazen yoruluyorum
Nurkmrn Bizde 31 olduk ama sağlam ve ağrımayan tek bir yerim yok ne otura biliyor ne yatabiliyor insan birde 17 aylık bir çocukla ne kadar dinlenebilirsem o kadar dinleniyorum hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun 🥰🙏
Flameanne Bende 31 haftadayım en son 28 haftada gittim 1.550 gr dedi benimde 13 ünde pazartesi 32.haftada kontrolüm var bakalım son durumları yazalım kızlar buraya
Emel_aslan06 Bizde bugün 31 olduk bakalım randevu gunumuzde neler bekliyor bizi şimdilik hersey yolunda🙏🏻 yorgun,bitkin, ağrılı geçiyor gunlerim dinleniyorum surekli🌼 rabbim kurtarsın saati zamani günü gelince.
AYYdemir Symnr166 31 +4 kalkmak oturmak iskence resmen bazende alt tarafima agri saplaniyor sizlerdede oluyormu
Ozgednc Symnr166 Bizde 32+2 olduk bugün nstye girdim kan idrar verdim idrarda eritrosit falan yüksek çıktı ama halledicez 🙃 2 kilo olmuş benim bebik doğum iznine ayrıldım artık ama hala korkularim devam ediyor
Julide92 Symnr166 selamlar 28. Haftadan beri baş aşağı bizim oğlanda. 32. Haftamda 2400 kg çıktı biraz öndeyiz dedi 37 de alırız 34 de gel nts için dedi. Cumartesi nts var.
sedanur4004 Julide92 ciğer gelişimi için en azından 38 bekleniypr genelde ama önde olması pek bişeyi ifade etmiyor genelde
Julide92 sedanur4004 bende katılıyorum önde olmasının önemi yok sağlığı yerinde olsun tek isteğim o. Ntsde sancım çıkmazsa bari 38 i bekleyelim diyeceğim kızımı 38 de doğum yaptım
Mer3459 Symnr166 30+5 son 65 gün cok ağırlaştım bende yataktan zor kalkıyorum hareketlerim çok kısıtlı 25. De gideceğim bende doktora cok hareketli oğlusum hiç durmuyor 😊😊
Mommelike Symnr166 benimde 1800 dü 31 deyken kilosu ama makat gelişi dedi inşalldöner ya normal istiyorum dönmezse riski oluyor mu acaba :(