iozenn ben de epilepsi nöbeti geçirdim kepra kullandım üç yıl aralıkta bırakrım, nöroloji uzmanım gebelik düşünebilirsin dedi ama perinatolog 3 ay folbiol kullanmadan asla dedi. 3 ay günde 5 mg folbiol kullandım. Nisan başından beri denemelerimiz oluyor. Bakalım sağlıkla inşallah. İlk kızımdan sonra geçirdim ben bu hastalığı. O yüzden etki eder mi
Bilmiyorum. Prolaktin konusu olabilir adetinin 3. Günü hormon baktırmaşısın