Cansu4 bende böbrek taşı dsurmeye çalıyorum o kadar zor ki ağrısını çeken bilir hamilelikte çok kötü oldu 28+5 im dyanilmiyor hep hastanedeym devamlı serumlarls bir gün iyiysem öbür gün yine aynı ne olucak bilmiyorum.. bol bol su iç doktorun da bana dediği o günde 3 litre bitiyorum ne ilaç ne başka bişey tuvalete çıktıkça rahatliycaksn bol su tuketmeye çalış Allah yardımcımz olsun 😑