Kubrakstr Kızlaarr merhaba hastane odama ve eve koymak için isimli çikolata kutusu ve küçük kolonya şişeleri arıyorum. İnstagramda çok sayfa gördüm ama güvenilir olan hangisi bilemedim . Öneriniz var mı?
SrpYlmz Kubrakstr ben ablama yaptirdim daha geçen ay instgramdan gayet güzel çikolatası da istediğin tasarımı da yapıyor Luna Çikolata ismi . 100 taneyi 450 ye yaptırdım yanında bide süslü boş kolonya şişesi gonderiyorlar