4 gün önce adet günümdü ve olmadım o gün erken gebelik testi aldım artımed’in ve tek çizgi çıktı.Dün days doctor marka test aldım ve belirgin ikinci çizgi çıktı,silikti ama belirgindi,çok mutlu oldum hemen kan testi verdim 0.3 çıktı. Moralim çok bozuldu. Bugün artımed’in testini aldım 4 gün önce silik çıkan bu sefer silik ikinci çizgiyi çıkardı. Sizce neden 2 testte silik çıkan kan testinde çıkmadı sizce umudu kesmeli miyim? 😔