Retrovallies Selo25 kişiden kişiye değişebiliyor bu belirti ne hiç belirtisi olmayıp hamilelik haberi alanlar var hiç kötü düşünme moralini bozma Rabbim en güzelini bilir inşallah bu ay o güzel haberi alırız 🤲🏻
Merve99670 Bbk88 aynen canım normal hayatına devam edebilirsin insan sitres yapıyor böyle yatıp dinlenince kendimden biliyorum
Bbk88 Merve99670 ben daha aşılama olmadım bu ayın sonunda başlayacağım ama biie tupum tikali inslalah açık olan taraftan yumurtalarım❤️
Bbk88 Merve99670 evet ama doktorum aşılama da yapmak istedi 2 asilama sonrasi dedi tupe gecersjn tutmazsa dedi yüzde 30 40 şansın var dedi canım
Selo25 Benim aşılamanın 11.günü catlatma ignesinin 13.günü test yaptım negatif zaten adet belirtilerim basladı oldum olcak gibiyim😭