Lagertha_ Evim çok nemli 70 geçiyor. Nem giderici cihazlar çok pahalı. Karbonat kesesi veya tuz lambası deneyen var mı ?
Enfal_06 Lagertha_ tuz lambası kullanıyorum yatak odamızda var Ankara çok nemli bi yer Eşim tuz lambası almış bekarken kullanıyorum çok iyi nem kokusu hissi hiç yok böcek kovucu bide tuz lambaları
Cennetkusu192 Lagertha_ saban marka nem alıcı kapsulde kullanıyorum memnunum her odada bir tane var derece ile takip ediyorum bayagı dusurdu