03Guitars
Bebeğim iyi çok şükür miyomun bize tek sıkıntısı bebeğimin düşük kiloda olması oldu. Sezeryan doğum beklenip planlanmışken son anda doktorların önerisiyle normal doğum yaptım daha çabuk toparlandım
Benim miyomum rahmin ön duvarında aynı zamanda plesentamda ön duvara yerleşmişti.
Bazen ağrı oluyordu hamileyken benimde ikili taramada çıkmıştı zaman ilerledikçe miyomumda büyüdü 3. Trimestera girince büyümesi tamamen durdu.
Normal doğum yaparken de rahmin kasılmasını biraz engelledi benim miyomum yerleştiği yerden dolayı birazz zorladı