Oznuur Selam kızlar 5+5 hamileyim doktorum kabızlığım için duphalac şurup verdi ama eczaneci günde 3 defa aç karna kullanabilirsin dedi gece yatmadan önce içsem bir sorun olur mu acaba?
132025 Oznuur bir defa kullanmak bile etkili banada doktorum öyle demişti bi kere içtim ve 3 4 saat içinde tuvaletin geliyo ve nası yetiş eğimi bilmiyosun uyumadan içersen uykundan olursun ben evden çıkmıcsksam akşam 6 7 gibi içiyodum en iyisi öyle
Momunddad Oznuur o şurup olmasa napardim kim bilir Dr bana da tok karnına icmelisin demişti işe yarıyor tabi ama hemen aynı gün değil yani aç karnına da içiliyorsa bende deneyeyim
erayinannesi_333 Oznuur magnezyumda çok iyi geliyor doktorunuz niçin hemen duphalac yazdı ki bende hamile kalmadan önce kullanıyordum bagimlilik yaptı hamile kalınca doktorum duphalac şurup yazmadı direk magnezyum verdi
perihankrkya Oznuur 16+3 um bende de kabizlik var doktora gidince istiyecegim bende gaz da olunca baya bi zor oluyor
Oznuur erayinannesi_333 bitkisel olduğu için bunu kullanabilirsin dedi doktorum hamile kalmadan önce de kabızlık problemim vardı arada bekunis içiyordum ama şimdi doktor bunu verdi eczaneci 5-6 gün kullan bırak dedi