Herkese merhaba o kadar çaresiz kaldım ki burdan sormak istedim. 8+1 aşırı kabızlık. Tuvalete çıkmak yerine doğuruyorum sandım. İnsan 1 buçuk saat tuvalette oturur mu ? Sancılı bir şekilde oturdum. Allah rızası için benim durumum da olan varsa bir çözüm buldunuz mu? Yardım 😢