Mozi1605 Kızlar cumartesi günü transferim var doktorum sabah akşam prolutex iğne verdi onu yapıorum fakat fena acıyo kullanan oldumu bu iğneyi göbekte ödem falan yaparmı acaba ya ?
asli_hmz Mozi1605 ben hala kullanıyorum bebek tutunsun diye, doktorum göbekle başladı daha sonra kol ve bacaklardan dönüşümlü yapmamı söyledi morarmalar başlamıştı göbeğimde
-Nazli96 Ben transferden sonra yani hamile kaldıktan sonra da kullanmıştım 14.haftaua kadar illaki zamanla ödem yapıyor ama güzel haberi alınca herşeye değer 🥰 bu sefer kendin iğneyi yapmak istiyosun bebiş için :)
Mozi1605 -Nazli96 inşallah hayırlı güzel sonuçlar alayım da ben razıyım zaten ama bu iğne diğerlerinden farklıymış morarttı biraz göbeğimi :)