incimm-2807 en son pazar günü gittim😊 çocuğum olmuyor diye gittiğimde dua yazdı beline bagla banyo haricî çıkartma hamile olduğunu öğrendiğinde geri gel dedi hamile olduğum gün gittim dua yazdı yine göğsünde taşı dedi doğumda çıkar çocuğa tak kırkı çıkmadan da çocuğu getr dedi dediği gibi yaptım yazın kimyasal gebelik geçirdim yine hamileym şuan hemen gttim hemen beline bagla dedi tekrar dua yazdı onu da yine göğsünde taşı dedi bu arada ilk gebeligimde düşük tehlikem vardı onda yine gttim dua okudu yazdı Allah’ın izniyle sağlıklı doğacak dddi çok şükür sağlıklı bir çocuğum var ,inanıp inanmamak tabiki kişiye kalmış ama ben çok çaresiz zamanlarmda gttim hep