Aysegullcamm doktorun kızması, açlıktan bayılma v.s. bunlar değil de sizin ve bebeğinizin sağlığı için gerekli. Eğer gebelik şekeri problemi varsa, zamanında tespit edilip önleminin alınması gerek yoksa Allah korusun tehlikeli bir durum. Haftam geldiğinde yaptıracağım, ben yapılması gerektiğini düşünüyorum.