Filiz3535 Kızlar 17+4 . Midem kaynıyor şu an . Deli gibi acı yiyen biriyimdir bugün de çorbaya pul biber koydum ama normalde yediğimden daha az koydum . Dilinize acı biber değdirirsiniz yanar ya , şu an midem öyle yanıyor :( yaşayan var mı ne yapabilirim
Dennz Filiz3535 sade soda iç veya süt komple hamileliğim mide yanması ile geçmişti evde koli koli sade soda bulundururduk
Ozgis1s Filiz3535 herkes genelde soğuk süt diyordu bana da ama ben ballı ılık sütle rahat ettim deneyin inşallah iyi gelir 😢
Mamacita_1 Elma, süt, buzlu su.. Ben de bu sorunu aşırı derecede yaşıyorum su içmekten çatlayıp kusmaya gidiyorum anca öyle rahatlıyo midem