Zumry66 özellikle 40 yaş altı genç yaşlarda tansiyon kişiye göre değişiyor. Benim hamielelik öncesi de ne zaman ölçsem 9-5, 8-5 gibidir tansiyonum, hamileleikte de aynı, ama bu durum bende bir rahatsızlık hissettirmiyor, aksine tansiyonum genele göre sıkıntılı olmadığı halde 12-13′e yükselirse fenalaşıyorum. Siz hamilelik öncesi hatırlıyor musunuz nasıldı o da önemli. Ama anladığım kadarı ile göz kararması filan oluyor ise size gire düşük, sizi rahatsız ediyor yani, sık sık ölçün bir hafta ve yazın sonuçları, özellikle şöyle yazın sabah aç karna, yemekten sonra, gece v.s. ayrıntılı şekilde onu gösterinutlaka doktorunuza