Bizde de kan uyuşmazlığı var, ilk hamileliğim. Hamileliğimin başında ve 28. Haftada test yaptırdı, negatif sonuç aldık. Doğum sonrası aşı yapacağız, şimdi gerek yok etkilenmediği için dedi. Doğum sonrası yapılacak olan aşının amacı da 2. bebeği yaparsak riski olmaması açısından. Genelde zaten ilk bebekte antikor geliştirip 2. bebekte savaş açıyormuş. Ama yine de içiniz rahat etsin başka bir sağlık kuruluşunda bu testi yaptırabilirsiniz veya doktorunuza ben istiyorum diyebilirsiniz.